Friday, April 30, 2010

hari yang penat..

penatnya keluar hari ini.. bermula pukul 1 petang kami bertolak dari asrama.. sampai di depan pondok guard, kebetulan rakan se-KPLI kami nak pulang rumah..katanya lalu Midvalley.. hehehe.. apalagi, kami tumpang la..
ohya, sebelum itu, perkenalkan rakan2 aku.. hehehehe..
Tiga anak gadis berbaju hitam,.. kebetulan pula mereka berbaju hitam hari ini.. aku je yang pakai baju lain dari yang lain.. huhuhuhuhu.. sampai sahaja di Midvalley, direct pergi main bowling.. gila ape.. perut blm diisi lagi.. nasib baik ada small cafe kat situ.. we chose 3 games which is RM12 per person.. including shoes la..

main punya main, ada satu ketika aku punya bola masuk parit la pula.. geram eh.. rasa mau sepak je bola tu.. hahaha!! ingat main bola ke tu??
dah habis main, barulah kami pergi menjamu selera.. hehehe.. aku tiba2 jak mau pergi makan tenpayaki.. tidak pernah try sebelum nie... hmm.. rasanya tak sedapla pulak..
pastu, plan mau pergi karaoke la pula.. penat2x kami jalan sampai the Garden, dah sampai RedBox... terus cancel.. tau apa sebab? RM30 sekepala.. adeh heh... mahal giler.. patah balik masuk midvalley jak la.. go SHOPPING!!!!

today i bought some clothes.. gila kot.. t-shirt tu punya la cute.. aku beli tiga2x.. Jeans tu pula, actually xda niat mau beli, tetapi disebabkan terlalu lama menunggu kawan aku membeli jeans, aku pun terbeli la juga..
setiap sehelai berharga dibawah RM10.. berbaloi eh...
Jeans diesel ni kalau tak ada diskaun, jangan harap aku nak beli.. sebelum tu sempat juga aku bercakap pada diri sendiri, beli mengikut kehendak ataupun keperluan??? hehehe..

kami tiba dengan selamat di asrama pada pukul 9.30 mlm... penat gilerrr ehhhh..

No comments:

Post a Comment