Thursday, April 29, 2010

terkenang cerita lama.. hehehe..

ketika aku sedang syiok mengedit gambar utk diletakkan dalam album F.A.M.I.L.Y khas for FB, tiba teringat satu cerita lama antara aku & SAM.. (masa itu aku tgh edit gmbr kami berdua).


ceritanya bermula begini...


masa tu kami masih di Tahun 6 & kami stay di asrama. Ada sesi fotografi keesokkan harinya tu so kami berdua pulang sama untuk mengambil baju PBSM la kalau tak silap. (he's my 3rd kazen, sama kpg lagi). So, on the way pulang, kami sempat singgah kat tepi sungai. hehehe.. kami baling2x batu ke arah sungai.. saja suke-suke.. entah macam mana, aku terambil satu batu besar, sebesar tapak tangan aku ketika itu berusia 12 tahun dan terus membaling batu tersebut ke arah sungai.. maybe aku buta ke apa, SAM tiba2x berasa di depan aku... apa lagi... Tang!!!.. memang cun terkena kepala dia.. aku tergamam seketika & dapat ku lihat darahnya mengalir keluar.. oh mak!!!! panik aku.. tapi SAM masih berdiri gagah di depan aku.. plan pulang rumah cancel terus. kami patah balik ke sekolah dan perkara ini aku laporkan kepada pihak sekolah.. huhuhu.. punyalah aku takut.. lepas tu, pihak sekolah yang pergi uruskan..


petang itu, aku dengar SAM dah ok dan kepalanya dah kena balut.. petang itu juga aku terserempak dengan parents dia.. mati aku~~dalam hati la.. fuh! nothing happen. they were not going to scold me.. hehehe..


so, the next day, kami ada sesi bergambar... SAM kelihatan comel denga ribbon kuning di kepalanya... hehehehe.. (kena jahit bah)..


seminggu, my parent tak tahu cerita pasal tu until one day... hehehe.. habislah kena marah aku..


entah aku pernah say sorry ke tak ooo... huhuhuhu.. sorry SAM.. nasib baik ko still pintar sampai sekarang.. hehehe..

5 comments:

  1. ehhh.. yala ooo.. hahahaha!! lupa.. adeh heh.

    ReplyDelete
  2. still got scar la amoi. forever & ever i guest

    ReplyDelete
  3. hahaha...adoi kamu duak ni...hAHAHAHA..sory..stil would laugh when remembering it..sam pn satu..knp la tiba2 berdiri d depan tu..bel pn satu..knp2 tiba2 amik batu besar n buang trs msa sam kt depan..

    ReplyDelete
  4. hehehe.. cerita lama bah na.. huhuu.. Sam, anggap ya kenangan dr aku.. hahaha!!

    ReplyDelete