Tuesday, June 15, 2010

Take a break, take a kit kat..

hehehe.. penat2 duduk bersila menaip assignmet ditepi katil, now , take a break buat seketika.. yah. i don't hv a kit kat.. snickers adala.. hehehe..

Tonggak 12? hmm.. begitu payah mengolah ayat untuk menjawab soalan esei yang berkaitan dengan Tonggak 12.. br 300 pth perkataan..

semasa mencari idea untuk menyambung esei, sempat aku membuka laman anna-rina photography, a local photographer yang aku kagumi.. semua wedding n portrait photo yang beliau ambik sangat mengujakan aku yang masih seperti baby yang br merangkak dalam dunia fotografi.. entah bila lagi aku boleh mencapai tahap skill seperti dia. i'm not going to be a full photographer.. aku dah ada kerjaya sendiri dan dunia fotografi ini sebagai sesuatu perkara yang amat ku minati dan mampu kulakukan.. i'm glad having friends dat i think they a really good in taking photo.. yeah! there r my sifu!

hmm.. dah cukup masa aku untuk berehat. smbg buat kerja lok.. hehehe..

p/s photo yg atas sekali tu (keindahan alam di waktu petang) was taking by me n edited by casper.. my sifu..

3 comments:

  1. anyway....u had a good skill too...
    so nxt time snap my pict k ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe.. thanx.. ur skill much better than me.. heee..

    ReplyDelete
  3. pepandai jerk enn..biler nk snap gmbr ash niee...sob2 ;(

    ReplyDelete