Monday, June 21, 2010

masa berlalu..

tik tok tik tok..

akhirnya, hari2 aku berada di KL nie akan berakhir... June yg lalu, merupakan kali pertama aku menjejakkan kaki di KL & pada 22hb nanti, aku akan kembali ke sarawak for permanent.. yeah, i'm gonna miss KL.. dan aku telah membuat rancangan akan datang ke KL apabila aku punya duit dan mau enjoy & shopping!!! oh yeahhhhhhhh...

sblm bertolak ke rumah kawan ku Juelina (i'm staying at her house sementara menunggu 22hb), dengan malasnya aku pergi packing segala harta benda yg perlu dbawa pulang... uuhhhh.. inilah part aku rasa mcm berat je tulang..

mlm 18hb nie.. Ely candid...

19hb june 2010
exam KISSM dah lepas, sampai bilik terus pengsan... pengsan sbb agak kecewa krn tak dpt menjawab dengan jayanya dan juga mengantuk yg amat sangat... sekejap je aku tido pun.. i hv to move to Juelina house today.. packing blm habis!!! apa nie..

sepanjang di rumah Jue, makan n minum je kerja... main WII game la paling best.. i'm having so much fun.. gelak2 smpai tergolek2 kat lantai la pulak.. entahla.. biarpun baru 1st time jumpa parents n adik Jue, tapi aku leh buat biasa.. gelak kuat pun x malu.. hehehe... Masakan mummy jue memang sedap.. I LIKE!!! ingat kata2 jue dulu bila aku plan nak pergi rumah dier.

"nanti ko stay kat rumah aku wajib belajar masak ngan mummy aku!"

kompem dier lupa tu.. hahahaha!

walaupun begitu, petang 20hb, giliran jue masak petang.. n menu simple je.. mee.. but she ask me to cook!!!! hahaha.. (actually sama2 je..) nasib baik pandai juga aku pegang sudip tu...

sedap tau...

No comments:

Post a Comment